Deprimerade lakrits :(

Ska börja med att säga att filmen vi såg igår, Trick r Treat, inte var den bästa jag sett, men lite småhäftig, då den innehöll en pumpa som mördade folk med godis ;)

Också, grattis Sara, nu har jag lyckats sitta en HEL DAG utan att göra ett SKIT! Mår inte bra av det då jag känner att det är en hel dag av lovet som bara slösats bort, fan :( Kanske inte låter så farligt men jag är verkligen en sån person som måste göra något på dagarna, även om det bara är typ att fara till skolan.

Men imorgon händer det nog lite saker iaf. En del av släkten kommer hit för att fira pappa, sen på kvällen blir det Bodaboo, vilket var bestämt för ett år sedan! :)

På förmiddagen ska jag se om mamma vill fara på gravarna och tända några ljus för min morbror Jalle och min kompis Minethe.
Gud vad jag saknar dom, det känns extra jobbigt nu vid allhelgona och varje gång vi far till gravarna så försöker jag hålla mig för att gråta men det går inte, allt känns så himla tungt.


Man vill tro att det kommer att bli bättre med tiden, och det blir det på ett sätt, man tänker inte på det lika ofta. Men när man väl gör det känns det precis som att det hände igår..

Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg :)



/ bitchezofsweden.blogg.se

2009-10-30 @ 23:32:52
Postat av: Emma

Kikar in^^

2009-10-31 @ 10:58:58
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: MammaLollo

Kram gumman!

2009-10-31 @ 15:56:29
Postat av: lars

Jag tycker att den filmen hade ett ganska fyndigt upplägg. Bra Halloweenfilm

2009-11-02 @ 22:37:17
URL: http://www.bellvalling.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0