Veckan :)

Ett bra exempel på hur tunna väggar det är i lägenheten: man hör vilken låt som grannarna på våninge nedanför spelar.. Annars så om det är någon hos grannen som öppnar en dörr typ så kan det låta som att det är i dörren här i hallen.
Har blivit bortskämd av att bo mitt ut i skogen i hus utan grannar :P

Har ju blivit lite uppdatering från mig i veckan, men en liten sammanfattning:
  • Har varit och provat cheerleading i veckan, tisdag och torsdag. Igår på träningen råkade jag sparka en tjej i huvudet när jag skulle göra en mjukis  Kände mig lite dum efter det..
  • Massor med kladdkaka ;)
  • Har blivit mobbad av Isak halva veckan för att jag och Jennifer satte oss på vad han tyckte var hans plats på biologin, haha, we are evil :) Han har stängt min dator på lektionerna, en tragedi då man lyssnar på musik, hehe.
  • Jag och Jennifer hade lite smått, eh ja jag vet inte vad jag ska säga, men resten av de som satt på bussen på väg till vännäs igårkväll var nog inte så glad på oss, vi satt och sjöng bland annat, förlåt. <3 Busschauffören var jättetrevlig dock, vi sa att vi skulle till skolan så han hoppade över en busshållplats för det vara bara vi kvar på bussen, också skjutsade han oss till skolan :)

Amanda sitter nu på bussen och på väg hit! Blir kanske att gå till Frasses och äta när hon kommer fram och ikväll ska vi väll hitta på något. Hon skulle visst ha med något till mig, undra vad det kan vara? Nån sorts maskot sa hon, någon som kan gissa vad? =D

Nu ska jag se på tv, städa litegrann och sen gå ner till busstationen om en timma för att möta Amanda :)

Sara

Kommentarer
Postat av: andrea

okej =) Bara bra

2009-10-02 @ 16:04:39
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Emma

fin blogg;)

2009-10-02 @ 16:28:58
URL: http://emmmizzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej.



Har du haft en bra dag??



http://hileasoltun.blogg.se

2009-10-02 @ 21:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0