Surtant

Har nyss kommit hem från stallet, har varit och kolla på Amandas ridlektion :)
Var ju i hundrastgården tidigare idag, glömde att ta nå bilder men men.

Iaf så påväg till rastgården så var Tayzon allmänt jobbig och dragig och var på väg in i cykeln flera gånger, så var det två personer som skulle cykla förbi och Tayzon stod ivägen, så jag sa att han skulle flytta på sig och drog i kopplet men han flyttade sig inte så jag tog tag i honom och drog bort honom.
Fjantig som han är så tjöt han till, då tittade tanten som cyklade förbi tittade på mig efter att hon cyklat förbi som om jag va galen, vart typ sur på henne och fråga varför hon stirra som om jag var ett monster eller nått och så svara hon att jag måste vara snäll med hunden och hon lät som att jag ver riktigt hemsk!
Jag svara att jag är snäll med hunden och att hon inte behöver lägga sig i vad jag gör, blir så sur när folk ska lägga sig i hela tiden! Som om jag skulle vilja göra illa min hund.. Usch :( Tyvärr lät jag nog inte så trevlig, men vart bara sur..

Nu ska jag iaf kolla på King of Queens och prata klart med John och Emanuel som jag pratar med via Skype :P

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0