Ajaja

Nu sitter jag och tråkar hemma som vanligt, vet inte vad jag ska hitta på idag riktigt, men det blir säkert något spännande ;)

Det var kul igår iaf, vi vart 8 pers, alla var utklädda dessutom, det var oväntat. Amanda har nå bilder från igår så hon får väl lägga ut dem när hon ids :P

Nu håller Ll på att sms:a om att han har ont i ögat.. Inte så kontigt kanske med tanke på att jag råkade knäa han i ögat igår x) Aj? Ja enligt han iaf.. hehe, sry ;)

Ska försöka hitta på något att göra nu :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag kan tyvär inte lägga ut bilderna för jag har ingen USB-sladd här hos mamma, den är hos pappa :P

2009-10-30 @ 13:54:09
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: T

Är filmen att rekomendera??;) hehe

2009-10-30 @ 14:50:38
Postat av: Lisa

Kolla in min look a like-blogg, och bedöm mina upptäckter ;)

2009-10-30 @ 21:03:25
URL: http://findmytwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0