19.49

Måste bara säga först att jag stör mig på mina egna rubriker, men jag kommer inte på något annat att skriva ;)

Idag efter skolan så for jag och Jennifer för att titta på hästrna och träffa ägaren :)
Det var typ jobbigt att cykla x) Jag hade typ inge luft i däcken och Jennifer har fel på växlarna så det var inte så kul det men.

Vi fick träffa poarna och ta in och borsta dem. Dom heter Kurir och Gasyco, vet inte hur det stavas :P Men de kallas för Kurre o Gasse. Det är Gasse som jag kanske kommer att få ta hand om :)

Nu sitter jag i min säng, kollar på tv och pluggar matte, självklart med en godispåse nära till hands, hihi<3 Tog bara en liten paus för att blogga.

Ikväll blir det Desperate Housewives! Oj vad länge jag väntat på det, men klockan bara segar sig fram som en snigel ungefär..


En bild på Gasse :)

Nu ska jag nog ta och plugga lite mer innan det blir tv :)

Sara


Ps. Jag har en vit/grönrandig gris med en blå halsduk och röd svans, hihi, tack Amanda :*

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack! Fin blogg :)

2009-10-06 @ 20:02:15
URL: http://loveari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0