10.26

Hej hej :)

Det blir nog att fara till Moskosel med pappa och Lill i helgen eftersom att jag inte vill bli sjuk.
Har ingen aning om vad vi ska göra där, men med 99% säkerhet så kommer det inte finnas nå internet eftersom att det är mitt ute i ingenstans "/

Jag hade hoppats på att slippa spanskan idag, vi gjorde det igår eftersom att läraren hade vård av barn, men nej självklart så ska han vara här idag så att vi måste ha läxförhör + att jag kommer hem 2 timmar senare eftersom att jag missar den tidigare bussen, för 40 minuters spanska! :(

Nu har vi svenska iaf, och jobbar med satsdelar, det känns lite  bekant efter de senaste veckorna men snart är det slut iaf ;)

Sara

Och Mimmi (min lillasyster), du får krya på dig! :*


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Desperate Housewives har kommit ut med många press- och reklambilder under dessa 4 år serien har sänts. Och blir bara snyggare och snyggare för varje år!

Titta in på min blogg för att se alla dessa bilder, kanske du hittar en favorit? =D



http://perspektiw.blogg.se/2009/october/snygga-desperate-housewives-bilder.html



/Tobias – Mitt liv igenom en kameralins

2009-10-09 @ 11:40:26
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Amelia

MOSKOSEL! XD Oskar i min klass kommer därifrån! Jag har hört att Marabou choklad är vääldigt dyrt där...



Varför just Moskosel? Du måste meddela mig vad du gör där uppe, så jag kan berätta för Oskar ;)

2009-10-10 @ 14:41:48
URL: http://lonelyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0