Grattis pappa

Idag fyller min pappa år, grattis till honom :) Hoppas du har en bra födelsedag :]

Igår så sov jag över hos Amanda :)
När jag kom dit så spelade hon en skiva med en massa "sommarmusik" och stor del av låtarna innehöll spanska, vart nästan stolt när jag förstod vad som sjöngs x] Vi började att se på Män som hatar kvinnor, men den var inte så bra, enligt mig iaf, så vi stängde av den.
Vi kunde inte se på tv heller egentligen för att det var nått fel med fjärrkontrollen som behövs för att starta boxern, men jag lyckades fixa det med mina magiska skills så vi fick igång tvn iaf ;)

Sen när vi skulle sova så hade vi lite problem med att få täcket att räcka till, vi skulle sova skavfötters och det fanns bara ett täcke, och vi fick inte täcket att räcka över bådas fötter. När Amanda hade täcket över sina fötter så höll jag på att kvävas där under täcket för jag fick ingen luft.. Det är ett stort problem med att vara så kort som jag är x] Så vi  låg och smådampa och hypra ett bra tag innan vi kunde somna :P

Idag har det inte hänt så mycket, har firat pappa litegrann och ikväll ska jag på bio med Amnda och se Michael Jackson's - This is it. Filmen börjar den udda tiden 21.01, varför den där minuten över har vi inte listat ut än, men det finns säkert en anledning till det också :P

Nu ska jag göra mig klar för bion, hoppas den är bra :)

Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0