Lite sur? tror det ;)

tjenare :)

Den här dagen har väl varit ganska bra, vi hade matlagning på engelskan och jag och Jennifer gjorde Filippinsk pippi, det vart ganska gott faktiskt :) På idrotten hade jag kondition, och det var aerobics som gällde ;) vi skulle sätta ihop egna "nummer" eller vad man nu kan kalla det, och visa upp för resten av grupperna, kan säga att det var typ inte så mkt idéer från de flesta i min grupp, t.ex från mig, men vi fick då ihop ett program iaf.

Annars idag har jag städat, bakat kladdkaka, och dampat på en av rumskompisarna... Det kan aldrig få vara städat här, speciellt inte i köket, man rymmer knappt att ha saker på bänken. Så ja vart lite less tillslut, tror hon vart ganska sur på mig att jag skällde ut henne, men då får det vara så.

Nu ska jag plugga lite, sen sova ;)

Godnatt alla läsare :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Eve

Jag måste få receptet :DDD

2009-10-22 @ 19:40:18
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0