Michael Jackson's This is it

Kom nyss hem från bion, har varit med amanda och sett Michael Jackson's - This is it. Jag tycker den var riktigt bra och det var som skön stämning i hela biografen.

Förutom att själva filmen var bra så var det andra saker som höjde stämningen lite yttligare, till exempel så var det en kille som var utklädd till MJ, från topp till tå, med den vita handsken, hatten och allt. Efter filmen vill jag gå och fråga om hans autograf, bara för skojs skull, men Amanda tyckte att jag var för pinsam, så jag hoppade över det. Haha.
När de visade nå snygga danssteg så började några i publiken att applådera, och jag själv var inte sen att haka på ;)

Vid insläppet då "biokillen" skulle riva biljetterna så var det en tjej som helt plötsligt utbrast i ett typiskt MJ-ljud, eller var man nu kan kalla det :P
Och nder ett ställe i filmen så såg man att alla på scenen konsentrerade sig väldigt mycket, sen kollade Michael upp och log och såg riktigt glad ut, då var det en tjej i publiken som ba "ååh" så att alla kunde höra det, det var lite kul.

När filmen var slut så var det många som började applådera och alla gick inte iväg direkt heller, utan satt kvar och kollade på eftertexterna då de spelade lite av hans låtar.

Det var helt klart en annorlunda bioupplevelse jämfört med hur alla brukar sitta tysta och vara rädd att ge ifrån sig nått ljud när de är på bio, man vill ju inte störa de andra.

Jag tycker att det var en riktigt bra film och kan tipsa alla som gillar hans musik borde se den! ;)



Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt:P

2009-10-29 @ 16:36:28
URL: http://livetsbestaven.blogg.se/
Postat av: Lowan♥

sv: Filmen var otroligt bra!

Coolt att alla applåderade, det gjordes det inte när jag kolla, jag ville men vågade inte >.<

2009-11-02 @ 17:58:13
URL: http://fotopic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0