Mopeden tycker inte om mig?

Idag har jag och Amanda varit på stan, vi stod mest hela tiden och kollade på när folk åkte snowboard på torget, haha.
Det var kul, men kallt, kylan börjar komma hit nu, blää.

När vi då skulle köra hem med mopederna så startade knappt min, efter ett bra tag iaf så gick den igång och så hann vi köra i ett halvt kvarter innan mopeden gav upp helt och vi vart stående utanför Hemköp i nästan en halvtimme i väntan på min pappa.
Det slutade alltså såhär


En bild från när vi stod på torget också då


Tog fler och bättre bilder med Amandas mobil, som hon får lägga upp sen då :)

Nu ska jag räkna lite matte, wiiho vad roligt..

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0