blå från topp till tå

hej, sitter och kollar runt på datorn och har tv:n på i bakgrunden och jag är öm i typ hela kroppen xD jag har haft fotbollsträning ikv och jag hade en egen tränare, han va en målvaktstränare som skulle hjälpa mig bli bättre :) han va jätte bra och lite rolig också :P jag har slängt mig och hoppat osv, jag är typ blå över hela kroppen, jag har lite problem med att våga slänga mig så de hjälpte han mig med :P han tog tag i mig och slängde iväg mig så jag skulle försöka landa rätt :P haha
han kastade även en boll som han sen sa att han va säker på att jag inte skulle ta, men  det gjorde jag :P jag bara kopplade bort hjärnan och slängde mig så långt jag kunde ;) det var en väldigt rolig träning :)


iaf imorn så ska jag klippa en klasskompis Linda :P sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra :) kanske försöka ta mig till skehamn så jag får träffa min älskling :] btw nästa fredag har vi varit tsm i ett halv år :D <3
♥Älskar dig Tim ♥

på fredag ska jag in till stan och vara med nå kompisar :P de e ju valborgsmässoafton då :) vad jag vet så blir det att jag är med Tim, Linda, Sofie och nå fler som jag inte vet vilka det är :P
det blir nog skojj ;P

sen får vi se vad som händer mer i helgen :)

vad ska du göra i helgen?? :D

hejdå

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0