Grattis Amelia :)

Hejhej :)

Idag händer det lite saker, bland annat så fyller Amelia 16 år! Grattis till dig, hoppas du får en jättebra dag! :) ♥

Senare idag så ska jag och Ville bege oss till Åsele och Jennifer! Är hur pepp som helst på det :)
Vi kom hit till Lycksele igår, har varit i Skellefteå hela veckan annars. Igår så vart det också premiärtur med moped för i år för mig, även fast det inte var jag själv som körde :P Vi for hem till en kompis till Ville och umgicks med lite folk, det var trevligt men vi alla upptäckte vilken hemsk kille Ville är, han glömde bort mitt namn när han skulle presentera oss för varandra.. Många minus fick han där! :(
Så nu har jag och Jennifer paktat ihop oss och ska kalla honom Kurt-Ivar hela helgen.

Nu så ska jag sluta dissa Ville för datorn trots att han är dum.. Jag är snäll iaf, hehe ;)

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Ville

Svar: Haha ja det vare:D

2010-04-12 @ 18:00:06
URL: http://lillskuttarn.blogg.se/
Postat av: hilea

Hej=)

Nu var det ett tag sedan min blogg va igång pga olyckan, men nu hoppas jag jag får igång den igen=) Välkommen tillbaka om du vill=)



Kram Hilea

2010-04-14 @ 09:09:49
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0