trevligt trevligt

hej, nu sitter jaghär hemma i soffan och kollar runt på datorn ;) tim sitter och spelar NHL på ps2 med min brorsa adam :P
adams kompisar sitter och gör ngt i andra änden av soffan, de babblar på som bara den xD haha

tim har "bott" hos mig i helgen :P han ska hem imorn :( men ska tvinga honom att stanna lääääänge ;) mohaha
vi ska typ fara och kolla på adam då han ska möta föräldrarna imorn :D

idag så vaknade jag och tim typ halv tio, drog oss i sängen till kl tio, sen typ vid kvart över elva så for vi iväg till tältet :P där jag hade fotbollsträning kl tolv :P efter den så for vi till edda och badade ;) jag, tim, linda, sofie, kw och kws kompis emil :p 
sen efter de så hade tim fotbollsmatch och då va jag med john också :P tills han inte pallade mer och gick hem, då fick jag sitta själv och se på matchen :) vet inte hur den slutade dock xD

de e typ de jag gjort idag x) 

hejdå

/Amanda♥  

Kommentarer
Postat av: BejlarN

Den slutade 3-3! :O<3

2010-05-05 @ 16:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0