Lägenhet

Nu har vi äntligen fått veta om lägenhet till hösten! :)

Jag och Jennifer är då väldigt glad över det iaf :P
En trea vid centrum, billigare än förra som vi hade, trodde inte det var möjligt, haha :)
Nae men de här blir nog säkert bra, vi ska ju dela med Ville det här året så vi får hoppas att han inte spelar för hög musik eller nå som får oss utkastade, hehe. Just nu sitter jag bara och vill veta hur lägenheten ser ut men de får vi inte veta förrens vi flyttar in, så de är bara att hoppas den är fin :) Försöker hitta nån billig tv att köpa också, min som jag har nu är så liten :]



Jag och Jennifer har inte träffat varandra på hela sommarlovet och det känns helt skumt, efter att ha träffat varandra nästan varje dag i typ ett år, de är illa :( Men snart så träffas vi igen, senast när vi ska flytta in iaf ;D <3

Nu så ska jag fortsätta med att göra ingenting, hade så bra alla :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken adress har lägenheten? det borde du väl veta, :)

Saknar dig <3

2010-08-02 @ 17:02:24
URL: http://brandmjao.blogg.se/
Postat av: Ville

Haha jag lär väll inte få oss utkastade:P så bra högtalare har jag inte:P. Amanda tror de är umevägen 11 eller så:P har för mig att Sara sa de:P

2010-08-02 @ 19:32:32
Postat av: sara

jo jag tror det var umevägen 11 :)

Börjar nästan kännas som att man vill börja om skolan igen snart för att få träffa alla, även om själva lektionerna skulle kunna få vänta ett tag.. Haha :) <3



Haha jo Ville, du vet bara inte om de än ;)

2010-08-03 @ 09:12:10
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det känns helskumt! :o Men men vi bli härdade ;)

Japp Umevägen 11 på tredje våningen.... -.-

Pappa är överlycklig för det ska ni veta ^^ eller så va han inte de (a)



Ville får helt enkelt hålla sig i skinnet ;)



<3<3<3<3<3<3<3 =)

2010-08-10 @ 16:49:16
URL: http://itsfeffe.blogg.se/
Postat av: sara

haha, överlycklig var ordet, eller? ;)

2010-08-13 @ 14:23:30
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0