01:49

heej, jag sitter här i min säng och kan inte sova, jag la bort datorn och la mig för att sova men de gick inte :O kan tydligen inte sova så nu sitter jag och väntar på att min älskling ska ringa mig :P men de gör han ju aldrig för han lanar med några kompisar x) (att man orkar lana)

jag och sara ska hitta på ngt på måndag då vi är lediga, bara jag och hon men vi vet inte vad vi ska göra så ni läsare får mer än gärna komma med förslag om vad vi kan hitta på :D

ikv har iaf jag, tim, john, LL, thea, sofie och kw varit och sett på bio :P de blev ju som sagt Prinsessan och grodan :P
den va faktiskt ganska bra :P heheh de hände lite mer grejor i biomörkret men de ska jag inte ta upp :P hehe

imorn (elr idag blir de ju) så ska jag ut och köra bil för jag har äntligen fått hem papperen som gör så jag får övningsköra:P så då får ni ta och passa er, håll er inne på dan imorgon, så ni inte riskerar att bli påkörd av mig xP haha
elr ja jag ska väl först och främst göra innervik osäker :P haha men sen så :D

jaja men nu ska jag ta och spela nå spel elr nå så jag blir trött och kanske kan somna :P godnatt :)


/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahah jag vet vad som hääändee

2010-02-06 @ 10:55:17
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0