fredag

Hej :)

Nu har jag kommit hem till pappa, väntar på att maten ska bli klar, och på att världens bästa Amandaa ska komma hit ;) hehe men nu ska jag äta så här kommer amanda :P


tjaa :D nu kom jag just hem till sara och sitter nu i en soffa och stirrar ut sara då hon äter midda :P ganska kul faktiskt haha :P
bara så att alla vet så har min dator gått sönder så jag kan inte ta mig in på den, och eftersom jag inte kan de så kan jag inte heller skriva på bloggen :( de är illa :O men ska försöka låna mammas dator nån gång :P men den är så extremt seg och laggig så jag vet inte om jag ids :P
ikv ska väl jag och sara kolla film, prata och umgås :) de va som ett tag sen vi va med varann själva :)
hihi favvo bilden ♥

men nu ska jag passa på att gå in på apberget och facebook medans sara äter :P

hejå

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0