Hej hej hej hemskt mycket hej

Hej Saras och Amandas bloggläsare!
Hur är det med er då? =)
E de bara bra? =)
Så bra! =)

Idga har vi haft ett hemskt matteprov, vet ni hur jävla svårt det var?
Jag dog!
Hoppade över tre tal =(
Men sen gick jag tillbaka till de talen och gjorde dem =)
Jag hoppas at det gick bra och att Gunnar förstår mina fina uträkningar x)

Till veckan har vi kemiprov också... =( Inte kul och stackars Sara har ett himlarns veterinärprov till veckan. Det enda vi ha på ridningen är typ uppvisningar... :P Hahaha, mamma vill komma och kolla på det men jag vet inte... Då blir jag ju än mer nervös :O

Ska jag gå och vara social kanske? =)

I think sooo! ;)

(den här ska vi lära oss ihelgen!! Säger vi som)

Pusshej/Feffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0