jag lever

som sagt så har ju jag varit ute och övningskört idag :P jag överlevde som tur var och jag körde inte på nån heller: P men de va säkert för att jag redan varnat alla att hålla sig inne x) och som tur var gjorde dom de :D haha jag körde inte heller in i ngn snödriva elr nå :D hehe fast jag råkade köra lite för fort då jag skulle svänga så pappa var tvungen att dra handbromsen så vi sladdade lite också :P hehe men jag klarade mig ;)
nu sitter jag iaf på tims rum och bloggar, chattar och lyssnar på musik :P för en viss tim sitter i vardagsrummet och kollar på hockey :S de är såååå tråkigt att kolla på :O så jag gick och satt mig här istället :P haha
jaja vi hörs :) hejdå
/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Godnatt ♥

2010-02-06 @ 23:14:47
URL: http://nixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0