Kallt

hej :)

Nu har jag och Jennifer varit och ridit! :)
Det var hur kul som helst måste jag säga, och skönt att märka att mina kunskaper sitter kvar x] Fast jag satt lite snett ryggen hela tiden för jag försökte kolla halsen på Gasse om har gick hyfsat fint, haha.

Nu sitter jag och ser på tv, chattar, sms:ar och gör helt onödiga saker trots att jag borde plugga... Men det är ju så tråkigt.

Och DET ÄR ISKALLT HÄR I LÄGENHETEN! Usch, vi har elementen på högsta men inte hjälper det .. :(

Nej nu ska jag lägga undan datorn, krypa ner under täcket och plugga! :P

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du egen häst?

2010-02-05 @ 11:43:00
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0