min helg :)

hej, nu tänkte jag berätta vad jag ska hitta på i helgen :)
först imorn (fredag) så ska jag inte göra ngt spec :P men på lördag ska jag nog fara och åka i backen :) sen på kvällen ska jag sova hos killen :) vi ska väl se film och kanske hitta på nå annat :) spela monopol kanske :P haha sen på söndag så på kvällen så ska jag ock tim till myckle :P där vi ska laga och äta middag med mia och hennes kille simon :P sen efter de så ska vi kolla på film och mysa :) tror de kommer att bli en bra alla hjärtansdag :D hihi

men nu ska jag ta och göra mig klar för sängen :P försökte få tag på tim och prata lite men han svarar inte på mobilen "/ menmen så kan de va :P

hejdå och sovgott

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0