Ska jag ge upp eller vad?

Min skitdator har redan börjat strejka igen! Bluescreens. Jag blir galen. Jag har haft den i typ 8 timmar nu. Visst, jag klarar mig utan datorn hemma, men det blir svårt på vissa lektioner + att jag måste installera om allt varenda gång jag lämnar in den. Bara det tar alldeles för lång tid...

Så vad ska jag göra nu? Lämna in den på direkten och be dem göra något åt skiten på riktigt den här gången? Eller bara ge upp och inse att jag har en skitdator? ;)

Jaja, iaf, nu håller jag på att göra mat, en massa fett. Mmm.. tänk bara att det droppar. HAHA! ;)


Pommes blir det ;)

Men nu ska jag fortsätta med mitt, ha det bra :)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0