Tisdag

hej, idag har jag gått skola som vanligt, de snöade ganska reält imorse också, så jag bestämde mig att ta mina vackar rosa täckbyxor till skolan, jag skulle hursomhelst ha de på idrotten :P vi åkte skridskor :)
på svenskan och engelskan så såg vi på en film men kommer dock inte ihåg vad den hette, men den va skit bra :D
efter de så hade vi lunch rast och då satt jag och john vid datorerna och vi tog lite bilder som kommer här ;)

john ser jätte liten ut x)

vackra är vi ju xP

john :P

jag satt vi apberget.se på lunchrasten också :P man ser min visningsbild och man kan se min älskling och MrMuffin på bilden också :P hehe

john lekte med sin dator och då blev de sådär :P haha undra vad personen som hade datorn efter honom tänkte :P

john tog en konstig bild på mig :P ahahaha ser mongo ut:P

vackert john :P



här har vi john som har ont i huvet av slutet av vårdlektionen efter lunch :)

jag satt och lyssnade på musik på youtube, medans jag jobbade om diabetes :P



ikväll har jag inte gjort så mkt, jag har läst i vård- och omsorgsboken för vi har prov på fredag :O men jag tror de kommer gå bra för vi har jobbat med de vi ska ha prov på på höstterminen :)




jag tände även några ljus för att de skulle bli lite mysigt där jag satt och pluggade :P




jag saknar även min älskling Tim♥ :( kommer inte kunna va med han föränn på typ torsdag, känns som en evighet :O

men nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova :)

hejdå

/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: johny Boy

jag är väldigt vacker som vanligt!!!;)

2010-02-02 @ 22:46:21
URL: http://mrjbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0