Filmer

HEJmindatorhardamp.

Nu har vi rast mellan svenska och engelskalektionen som börjar snart, vi fick typ inget vettigt gjort förra lektionen, vi valde bara böcker som vi ska läsa. Jag ska läsa Anne Franks dagbok, eller så kanske byta till På västfronten intet nytt. Jag lär ju märka hur jag gör :)

Igår så kollade jag på Paranormal Activitysom jag har velat se länge, har trott att den skulle vara riktigt bra och hade hoppats på att den skulle vara läskig också, men den var inte alls så bra som jag trodde. Men men, nu har jag sett den iaf ;) Sen såg vi Kill Buljo och The ring. Kill Buljo var sjukt oseriös, och på norska dessutom, men den var ganska kul ändå ;) Hahaha



Men nu måste jag jobba , sen blire lunch :)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0