Tja coolingar;)

Hej :)

Sitter och chillar musik med Jennifer och Ville och gör typ ingenting. Hade världens mest dryga dag på skolan idag med en massa dryga ämnen, inte kul ;)

Nu har jag och Jennifer varit och sagt upp lägenheten! Så nice de är, också har vi skrivit upp oss på att vi vill ha en tvåa till hösten :) Hoppas att det blir bra.
Nu ska Ville få skriva lite för jag kommer inte på något mer att säga ;)

Tjenare de the awsome Ville här igen;), var ett tag sen jag blogga men sånt är livet:P, allt bra med alla i som läser? ah men de ju självklart de är:P, så nu till saken jag skulle berätta, de så här att jag ligger i Saras säng och skriver detta fina inlägg, så ikväll/inatt äre hockey dam laget, Canada mot USA de så himla nice!!

och de var awsome igår när kolla Canada mot Ryssland de var riktigt nice första perioded som jag palla kolla så vart de 3 - 0 till Canada.

Sen ett hemligt meddelande jag inte får skriva här. så puss o godnatt ;) mohaha klockan är dock bara 16.50

Sara & Ville

Kommentarer
Postat av: Amanda

ville du kan verkligen inte skriva JAG!!!!!!! :O

2010-02-26 @ 08:39:17
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0