Fjärde gången gillt?

Hej :)
Nu har jag fått tillbax min dator igen, hoppas bara att den håller sig bra nu. :)

Jag har inte gjort så mycket i veckan, hade träning igår där jag lyckades sträcka mig i nacken. Det händer alltid något. ;)

Idag har jag bara varit på skolan, har haft kemi, fysik och biologi, alltid lika kul ;) Sen var det idrott sista lektionen och då körde vi styrka/kondition med lite olika övningar, vi skulle bland annat dela upp oss i två grupper, ligga på golvet och rulla över varandra, låter kul va? hahha nae men det gick ganska bra iaf :)

Nu ska jag.. äta glass ;) Typ, eller nått sånt, sen ska jag se ikväll om jag kanske ska färga håret, vet inte riktigt om jag vågar göra det själv, det blev randigt en gång när jag färgade (A)

Sara

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjena! :) Allt bra med dig idag? :)

2010-02-03 @ 17:19:35
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0