Bio

Hejhej :)

Det blir nog ingen träning för mig ikväll heller, för jag har ont i mitt knä sen slalomen i helgen, inte roligt. :(
Men jag och Jennifer ska in till Umeå ändå och gå på bio så att man har gjort något den här veckan, jag ska ju inte träna och Jennifer har inte heller nån träning den här veckan och det blir alldeles för mycket sittande i lägenheten annars ^^

Så till det mest förvånande av allt, vi ska se Avatar! Jag har ju sett den förut och jag är en sån som inte alls tycker att det är värt att se samma film två gånger på bio, men nu är det så att vi ska se den i 3D ^^ Skellefteå visade inte filmen i 3D så då får man väl lov att se den igen :D Haha, för jag ville ju gå och se med mina homies i ske också tidigare :)

Så nu ska jag göra mig klar och äta sen blir det bussen :)

Sara

Kommentarer
Postat av: mann3

var filmen coolare i 3D?^^

2010-01-19 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0