Deformerad broccolipizza :]

Hej hej :)

Sitter och gör typ ingenting just nu, väntar på att pappa och Lill ska komma hem, då ska de skjutsa mig till mamma :) Eller jag väntar på att ugnen ska bli varm så att jag kan äta nått också^^

Igår när jag skulle äta middag så tänkte jag bara värma en fryst pizza i ugnen, så jag gick ut och hämtade en i frysen. När jag öppnade kartongen så såg jag att pizzan var full av broccoli. (en viktig detalj här är nog att den inte skulle ha det).
Så jag hämtade en ny och den såg likadan ut. Eftersom att jag inte ville ha den så hämtade jag de sista två och öppnade för att kolla vad dom hade för fyllning.
Båda hade rätt med det var som fördelat över pizzan, ena hade en tredjedel ost, följt av ananas sen skinka på andra sidan. Den andra hade ost på halva pizzan och typ inget på andra..
Det var nog der fulaste jag har sett i "frystmat"väg, eftersom att det var något fel på allihopa ^^ Haha


Usch, det ser inte en gott ut x]

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0