Glen

hejhej :)

Jag har sagt till John för nån dag sen att jag skulle skriva om Glen på bloggen, eftersom att John nämner mig och Amanda i varje inlägg på hans blogg x] eller ja, han försöker, men hans minne sviker honom så han glömmer oss ibland ^^
För dem som inte vet så är Glen en.. ja vad kan man säga, en trästaty xD


Sådär ser han ut..

De som känner mig vet att jag är jätterädd för Glen, jag vet inte varför egentligen. Men John försöker alltid skrämma mig med att flytta på Glen så att jag ska bli skrämd av att han står typ runt hörnet, bakom en dörr eller whatever, jag blir iaf alltid lika rädd och skriker högt som bara den :( xD

Sara

Kommentarer
Postat av: andrea

haha okej :D Vad ska du hitta på i helgen?:)

2010-01-13 @ 17:21:59
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: saras lillasyster

hahaha fegis!!!! XD

2010-01-13 @ 18:04:54
Postat av: johny Boy

Glen är en riktig pojke ju!!!:O

2010-01-13 @ 20:36:15
URL: http://mrjbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0