The Simpsons

Hejhej :)

Jag satt och kollade runt på youtube när jag hittade några avsnitt från The Simpsons, innan den hade blivit en riktig serie om man säger så, har sett dem förut men jag vart ju tvungen att kolla igen ^^

Serien började sändas på The Tracey Ullman Show i april 1987, efter ungefär 50 av de korta avsnitten så sändes det första riktiga avsnittet i slutet av 1989.


Såhär såg familjen ut från början ^^

Och såhär ser de ut nu, som jag gissar att de flesta vet :P

Från början var avsnitten bara nån minut långa, och inte alls lika bra som nu, enligt mig iaf. Haha :)



Ett gammalt avsnitt där Bart och Lisa gnäller på Maggie om hennes napp.

Jaa, det är ju otroligt vackert måste jag säga! Ansiktsuttrycken är obeskrivbara. :)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0