AVATAR

Igår var jag med Amanda, Tim, Cajsa, Martin, Emanuel, John och KW på bio och såg Avatar. Den var riktigt bra faktiskt! :)
Den hade bra handling, var välgjord och "fängslande" x] En film som man bara borde se!



Ska kanske hitta på något med Amanda idag, men vi vet inte vad. Vi ville fara och bada i Piteå, men då ska man ta sig dit också och buss känns jobbigt, men men ^^ Kanske fråga pappa om vi kan köra lite skoter :P
Så måste jag köra lite bil snart också, har ju fått mitt AMkort nu så snart kan jag köra atraktorn :) haha, folk får akta sig från vägarna..

Nu ska jag kolla på That 70's show under tiden jag väntar på att pappa ska hämta mig :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

jaaa :P skoooooter :D :D

2010-01-05 @ 13:33:27
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0