fan

fan va arg jag blir på folk som säger att de ska göra ngt sen ändrar de sig i sista stund.... har man sagt att man ska göra de så kan man ju inte gå och ändra sig sen!!!

så nu är min kväll förstörd :S pga att min pappa sa att han kunde köra mig till tim där vi ska vara ute och grilla, umgås och mysa framför elden, men nu blir inte de för han bestämde sig för att inte göra det :S så nu sitter han där nere och dricker sitt jävla vin....



kände att jag var tvungen att avreagera mig lite...

/Amanda

Kommentarer
Postat av: MammaLollo

Låter inte kul... Det var inte så att du råkat göra något helt galet innan han bestämde sig för att inte skjutsa trots att han lovat ? Det brukar ibland vara så, men inte 17 är det kul ändå, varken för föräldrar eller barn... Trist att det blev så vad det än berodde på. Jag sa till Sara att hade jag haft bil hade jag skjutsat dig men vad hjälper det när garaget är tomt?!

2010-01-10 @ 21:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0