galen dag x)

hej, idag har det varit en lite galen dag :P först på skolan så blev jag instängd med john på toaletten två ggr :O första gången stod jag och kollade mig i spegeln då john kom in på toan (hade dörren öppen) och låste dörren x) hahah han e ju konstig :P andra gången så blev vi instängda av Mia och Carro, och dom stod utanför och höll för dörren så vi kunde inte komma ut xP hahaha och john va lite läskig, han höll på att släcka lampan och ha sig :O oj oj john xD

haha snygga vi är på toaletten xP

sen efter skolan så gick jag och Mia till Kaplan för att träffa våra killar :D först gick vi förbi bygg och hälsade på Simon (mias kille) och sen gick vi till industri och träffade Tim :D efter de så gick vi tillbaka till stan :P då skulle mia till EFS så jag gick till Dallas för att dryga lite med John:P han jobbade och va allmänt konstig som vanligt x)

han satt och borstade av svampar då jag kom dit :P

jadu john x)

han skulle fixa med nå mjöl också :P men ser ut som om han håller på att våldta den stackars säcken x)

mjööl :P

john x)

jag x) ser helt konstig ut xP

galna är vi ju :P

hahah


hejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: sara

john är lite speciell, de vet du ;)

2010-01-14 @ 12:23:19
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0