Idag

Hej! :)

Det har varit nått fel på min dator sen igår (det kom upp bluescreens, inte bra...) så jag har inte haft någon dator och de tillfällen som jag har kunnat låna någon annan så har det varit något fel på blogg.se.

Nu har jag iaf snart Windows 7 på datorn så den ska nog bli bättre! :) Tack kära bror för hjälpen ;)

Har inte gjort så mycket idag, vi har firat mig och Simon både hos mamma och pappa så vi har fikat hur mycket som helst! Våfflor, godis, bullar, munkar, rulltårta också middag på det ;) Nu ska vi äta vitlöksbröd och sen basta :)
Riktig fetdag idag ;) Hehe

Nu ska jag vara lite social här, kände bara att jag ville skriva varför jag inte bloggat något ;)

Nu kom min bror med datorn! :D Wiiie, hahaha

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

hej fin blogg,

vag gör du?<3

2010-01-30 @ 22:49:37
URL: http://qassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0