Luftens hjältar

Hej :)

Vi hade nyss lunch, jag och Jennifer satt vid samma bord som några pöjkar som gick fordons eller bygg eller nått. Rätt som det var så började dom sjunga disneysånger!
Jag höll på att börja skratta men lyckades just och pass att inte göra det med hjälp av Jennifer x]


Den här låten sjöng de på,

Sen kom dom inte på vilket program som låten hörde till (trots att dom sjunger det i låten x]) men så kom de fram till att det var till Bumbibjörnarna! Så skulle de komma på vad de hette på engelska och då sa en av dom "men det är Bumblebeebears, det är jag säker på!"
Jag och Jennifer håll på dö av skratt (som vi försökte att inte visa) ungefär där... xD så gulligt det var xD eller mest oväntat... x] Hehe

Sara

Kommentarer
Postat av: johny boy

hahaahXD

2010-01-28 @ 13:21:36
URL: http://mrjbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0