Mycke att hinna med idag :)

Hej :)

Idag måste jag och Jennifer hinne med mycket saker :P
Efter skolan ska vi fara till stallet och rida Gasse och Kurre, jag som inte har ridit på 5-6 månader, undra hur det kommer att gå! xD JAG ÄR SÅ PEPPAD :D Vi hoppas bara att det inte kommer att blåsa så mycket så vi kan rida nått..


Gasse i det gammla stallet, nu har de flyttat :)

Sen iaf så ska vi handla, baka tårta och trycka i oss det! (lycka till till oss, vi kommer att äta upp typ en åttondel som vanligt... x]) Sen blir det tv, plus att vi ska hinna tvätta. Ja, det är lite mycket ^^

Men nu ska vi ha fysik, har min bok i skåpet och inga nycklar så vi får se hur det går med det ;)

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blev det för tårta? ja det är det verkligen, innan OS tog dom hundar från folk och en massa skit, jag förstår det inte

2010-01-27 @ 11:31:27
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0