Ny lägenhet?

Jag och Jennifer kom nyss tillbaka till lägenheten från skolan :)
Vi har varit och pratat med Jerry också om lägenheten, vi ska ju flytta till nästa termin och bo själva, Liselott ska flytta till elevhem tror jag..
Vi ska försöka att få ta en lägenhet här i samma byggnad för allting ingår i hyran och läget är så bra, typ 30 meter till skolan ^^ Hehe

Igår så möblerade jag om mitt rum här :) Nu ser det mycket trevligare ut än tidigare, fick upp nå tavlor också, men jag hade med så mycket andra saker från skellefteå så jag rymde bara att ta med två tavlor. :P Men jag fick ju en massa småsaker till lägenheten i julklapp som jag ska ta med när jag får plats i väskorna ^^
Den här affischen har jag också tänkt köpa tror jag :)


Ikväll börjar min träning igen, men jag vet inte om jag ska fara..  Vi håller på att träna till en uppvisning som jag ändå inte ska vara med på eftersom att det är under skoltid så om det är träning för det så kanske det inte ger så mycket att jag är där, men vi får se lite senare :)

Nu ska jag äta nått sen ska jag bara chilla ;)

Sara

Kommentarer
Postat av: andrea

japp :) Vad ska du hitta på i veckan?=)

2010-01-12 @ 15:40:50
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: andrea

Okej, :) Jag ska vara i skolan, sen blir det plugga :D Har du haft en bra dag då?

2010-01-12 @ 15:53:27
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: Evebabee

sjukt skönt att få slippa liselott eller?? :P

2010-01-12 @ 18:28:07
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0