Ny vecka och.. vadå?

Måndag, en ny vecka, nya möjligheter. Eller det beror ju på hur man ser det, jag ser det mer som ny vecka, ännu mer skolarbete... x]
Sitter på skolan nu och har biologi, jag har redan gjort klart det jag skulle hinna med idag så jag har inte så mycket att göra, lyssnar på musik och planerar vad jag ska skriva om nästa gång.

Åh jag kom på en sak nu, jag fyller år på fredag! :) Inte länge kvar och alla håller på att fråga vad jag vill ha i present men jag kommer inte på nåot speciellt... Ni får använda er fantasi helt enkelt, haha, stackare :P

En fin film också då ;)


Tänkte lägga upp videon utan musiken men det gick inte x]

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella

Fin blogg! Hur mår du idag?

2010-01-25 @ 10:31:57
URL: http://isabellajafarzadeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0