Onsdag

hejhej, har just kommit hem från skolan :) onsdagar är ganska chill för oss för vi slutar 12.45 :P ganska så härligt :P
idag har vi haft tre lektioner, Vård, Eng och Matte :P på lunchen så gick jag, mia, john, sofie och linda till frasses och åt:P de va gott :D hehe

sofie till vänster och mia till höger :P

haha visst är dom lite finurliga :P mia och linda gjorde så för att stripsen skulle suga åt sig av den smäla osten :P haha


jag vill egentligen vara med min älskling idag men eftersom vi har prov imorn så måste jag sitte hemma och rå plugga "/ men sånt är livet på gymnasiet x)

men ska chilla lite nu innan jag ska ta itu med läxan :)

hejdå

/Amanda

Kommentarer
Postat av: Huyen

Rösta gärna för din favorit jeans i våran blogg <3

2010-01-20 @ 14:30:41
URL: http://colorsofmusic.blogg.se/
Postat av: sara

asså det värsta är att jag aldrig typ råpluggat sen vi börja, och då går ju jag lite mer "plugg" än dig xD

2010-01-20 @ 16:08:48
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0