This is it,

Hej :)

Jag och Jennifer har spenderat kvällen med att kolla på This is it (fjärde gången för mig..)och allmänt nördat oss ^^ Tagit lite ego/fjortis bilder och sjungit med till låtarna filmen, riktigt roligt iaf! :)
Skulle ha lagt ut bilderna, men som sagt så har jag ingen sladd till mobilen så jag får inte in bilderna i datorn..
Jag lägger kanske ut dem i helgen :)

Nu ska jag snart sova, somnade alldeles för sent igår så jag måste få några timmars sömn ^^

God natt alla :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Ana

Hejsan! :)



Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!! Tävlingen avslutas imorgon eftermiddag så du har fortfarande chans att vara med :)



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

2010-01-20 @ 23:43:51
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0