Tjejkväll :P

hejhej, igår efter skolan så följde jag och mia sofie hem :) för sofie skulle ha tjejkväll :P när vi kom hem till henne så värmde vi pizza i ugnen :D hehe och åt de :)
då vi ätit klart så kom linda och sen efter ett tag kom carro :) men före carro kom så fixade linda och sofie med disk och pizzan som blev över :P jag ochmia fjantade oss mest med sofies kamera :P men jag tog även några bilder med mobilen som ni snart ska få se ;) men ska först berätta va vi gjorde osv ;)
efter att de va klara i köket och carro kommit så poppade vi popcorn och tog fram chips, dip och cola :D
sen staratde vi en film, SAW 1 :P vi skulle se alla men jag for vid halv tio så hann bara se en :P men de va ändå kul :D
i typ mitten av filmen så pausade sofie för att gå och poppa mer popcorn och de andra gjorde annat så jag blev sittande kavr själv i vardagsrummet :P och när jag satt där så startades filmen om (trodde jag) men de va bara tv:n som startade för filmen varit pausat ett tag :P så jag skrek till sofie att de hände ngt och helt plötsligt så skrek ALLA som va där :O haha jag bara satt där i soffan och funderade vad som hänt xP (jag skrek inte)
de slutade med att alla bara stod och skarttade för de va tydligen mia som börjat skrika och alla andra blivit rädda för hon skrek så ja :P hahah

efter vi sett klart filmen så spelade vi "jag har aldrig..." sen ringde min mamma och jag blev hämtad och for hem :)

de va de som hände igår :P
här kommer lite bilder från de :P

här va några bilder från igår :P ursäkta den dåliga kvallitén men min mobil kamera tar jätte dåliga kort om de är mörkt i rummet :O

jaja men hejdå :)

/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: sara

hur kan det vara så läskigt att tv:n startar så att alla skriker? XD

2010-01-30 @ 18:59:10
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: Amanda

vet inte, jag satt som bara "öööh" i soffan x) haha

2010-01-30 @ 21:45:56
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0