Torsdag

hej, kom in för ett tag sen, har varit ute med brorsan och bränt tomtebloss som jag hittade i min byrolåda :P råkade bränna mig på tummen också men de får man leva med ;)
så nu sitter jag här på mitt rum med tända ljus, helt ensam , med tända ljus för de är typ iskallt i mitt rum så jag tände lite ljus så att de skulle bli varmare :) jag har inga pengar på mobilen heller så kan inte ringa elr smsa nån :O så jag har de lite tråkigt :P men jag måste även räkna matte, har prov imorn, och de vill man ju klara :) men jag tror de kommer gå ganska så bra för vi ska ha prov i ekvationer, och de är typ min "starka" sida i matte :) hehe
men de finns såå mkt annat som är roligare än att plugga x)

om sara ser de här så får hon gärna ringa och va lite social med mig ;) hehe

här kommer lite bilder på tomteblossen och några på john som jag borde ha lagt upp för några dar sen men hade inte orken :P hehe så de kommer här :D





och så på john :P


en bild från då vi hade svenska och jobbade med nån artikel :P

men nu ska jag ta och tråka vidare tills American Pie The Wedding börjar :) och räkna lite mer matte :)


får även hoppas att sara ringer :P hon som blir en gammal gumma imorn x) hela 17 år :o tänk vad tiden går fort xP

hejdåååååå

/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: sara

så ringer jag också vill du inte prata med mig... :(



haha :D

2010-01-28 @ 21:37:12
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/
Postat av: sara

ja jag ska skaffa löständer och... jag vet inte, nått annat som gamlingar brukar ha, typ en rullator ;)

2010-01-28 @ 21:38:05
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0