var man än kollar så är det snööö xP

heej :) nu är det 2010 :) känns inte så men :P nyårsafton spenderade jag hos min pappa, tim var ockå där och väntade in de nya året med oss :P de va sisådär kul, pappa, tim, adam och johan satt och kollade på hockey på kvälle "/ de va inte spec kul för mig och maria :O vi satt i köket och åt glass och pratade, de va väl inte den roligaste nyårsafton jag varit med om men... fick ju vara med tim så<3

idag har jag, efter att tim farit hem, varit upp på altantaket och skottat ner snö :P de är ju hur mkt snö som helst ute nu xP efter de tog jag ut båda hundarna och busade med de i snön :P jag brottade ner hamlet så han försvann i snön :P hahah och han är en stor hund :P hehe x) busade även med ludde, täkte över honom med snö så han såg ut som en snö hund :P hihi :) men kul vare :D

just nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på musik och bloggar :P men nu ska jag ta och spela lite på king.com :) de är typ min nördar sida :P sitter alltid och spelar där om jag inte har någe annat för mig xD

heejdå

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0