5 månader

Hej :) <3 De var ett tag sen jag skrev men jag har jobbat och varit ute i det bra vädret, istället för att sitta inne ;)

Idag så har jag och Ville, min älskling, 5 månader och det är ju roligt, men vad som är mindre kul är att han är i Finland den filuren så vi kan inte vara med varandra idag. Men så är det, vi kommer iaf vara tsm nästa månad då jag ska till honom :) <3
Älskar dig Ville <3

Men ja som sagt så jobbar jag nu under dom här veckorna, plockar jordgubbar och rensar ogräs och tjänar storkovan! Eller så kan det ha varit för en svältlön... men hur som helst, tro vad ni vill ;) Hehe

Vi har fortfarande ingenstans att bo nästa termin (wiie!) och vi lär inte få veta förrens i augusti, men så är det, de löser sig säkert :)
Känns konstigt att inte ha träffat Jennifer på heela sommarlovet, men jag tror ändå att det kommer att vara som efter en vanlig helg när vi ses igen, bara lite mer att prata om kanske ;) haha

Men hörrni, det var allt för mig för den här gången, inte ens en bild, men jag är tråkigt idag :)

Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-07-15 @ 20:08:32
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Ville

Tjenare sötis, älskar dig med och ja de e surt att e i finland, men ska bli kul att kunna vara med varann på 6 månaders dagen:)älskar dig gumman<3

2010-07-15 @ 23:47:11
Postat av: LadyUmbrella

Halloj där!



Allt bra? =)

2010-07-16 @ 17:06:48
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: Tilda

Grattis till 5 månader!:D Hoppas det löser sig där ni ska bo;)

2010-07-18 @ 21:34:19
Postat av: Eve

självklart :) Jag och amanda ska förhoppningsvis komma upp på lördag mitt eftermiddag, för vi ska ba se sonic som spelar typ sent på kvääln :)

2010-07-18 @ 22:27:32
URL: http://finaaevelinaa.blogg.se/
Postat av: moster

:-)

2010-07-21 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0