Amanda

Hej :)

Idag har jag varit med Amanda, de var länge sen vi var med varandra själv så de var väldigt roligt ;D Vi chillade på båtis, pratade och gjorde inte så mkt mer :p
Annars så har jag inte gjort mycket idag, typ legat ute och solat nån timme men blev attackerad av mygg.. men så är det att bo ute i skogen ;) Hehe, men de finns ändå inget bättre ställe att bo på än här :D ♥

Senare ikväll så ska jag fortsätta att städa på mitt rum.. Känns inte alls pepp men det måste ju göras så det är lika bra att göra det nu :) Mitt rum ser så mycket trevligare ut nu när jag har tagit hem lite saker från Vännäs,  det har varit så tomt under det här året när jag varit på skolan.

Nae nu ska jag ta och försöka göra något nyttigt, typ tvätta eller nått :P

Sara

Kommentarer
Postat av: Amanda

jo, det va som ett tag sen vi va med varann :P

2010-06-14 @ 18:21:01
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0