:) ♥

Hejhej ;)

Nu sitter jag och har min sista spanskalektion, det är sjukt härligt ;P Hehe
I helgen så blir det att fara med Jennifer till Ville i Lycksele :) Blir säkert roligt. ♥
Jag har tre skolarbeten kvar (alla är olika rapporter..) till på onsdag, och det känns inte så pepp precis, men det måste ju bli gjort. Får ta mig igenom det här med att tänka på att det är bara tre skoldagar kvar nu! :)

Har en massa bilder från Lovund som jag har tänkt lägga in på bloggen men jag kan inte göra det förrän jag är i Skellefteå igen, så det blir tidigast onsdag som ni får se dem :) Har också nå sjukt snygga bilder på mig och Jennifer sen i förrgårkväll då vi var och grillade med Ville och Jesper som jag ska lägga upp hade jag tänkt :p ♥

Nu så slutar jag snart spanskan, då ska jag chilla till bussen går mot Lycksele :)

Sara

Kommentarer
Postat av: Ville

vågar du lägga upp insane bilden på mig? hehe din morsa lär ju bli rädd för mig:P

2010-06-04 @ 18:32:32
URL: http://lillskuttarn.blogg.se/
Postat av: sara

klart jag vågar de ;)haha

2010-06-05 @ 12:28:58
URL: http://lakritspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0