Glad Midsommar

hej, ligger nu här i min säng med magont och e skit trött. jag har varit med tim till min farmor där vi firade midsommar tsm med några släktingar till mig :) de va väldigt trevligt :D
idag har jag även hjälpt tim att måla klart deras garage :) ag har brännt mig på ryggen eftersom solen typ va som starkast då vi målade :P

tim åker till stockholm imorn och de är roligt för hans skull tycker jag :D vet inte vad jag ska göra imorn men xD de löser sig nog :D på söndag ska jag då vara med en kompis som ja inte varit med på jätte jätte länge :P vi vet inte riktigt vad vi ska göra men de blir nog bra de också ;)

nu orkar jag inte skriva mer :P hejdå

en bild på en blomma jag tog då vi va till england förra året :D

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0