hejhej :)

ni ska bara veta hur mkt jag peppar onsdag :D först har vi avslutning på morgonen sen så ska jag ha grillfest på kvällen :D de ska bli kung, vi ska grilla, tävla, kanske bada om vändret tillåter :P och bara umgås :P de kommer bli riktigt roligt :P

tänkte lägga in några bilder och berätta vad som hänt i mitt liv eftersom jag inte bloggat ngt på väldgt länge :P


jag har börjat rida en jätte söt häst :) Wilma :P

vi har skaffat kalkoner :P hehe

har fått Tim att rida på Macke :P

jag har umgåtts med min älskling :* vi satt vid älven en kväll och kollade på solnedgången och pratade, de va jätte mysigt :)<3

haft de roligt på skolan :P john e ju som han är :P hahah

haha mia och john :P visst ser det bra ut? xD

hihi hittade en bild på mig då jag va liten xD va bara tvungen att lägga upp den ;)

men de va typ allt :P hare bra hejdå

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0