I'm alive

Hejhej :)
Nu sitter jag och ska försöka plugga lite, kändes dock väldigt tråkigt x]
Jag överlevde att köra moped tidigare, och jag ägde fett! (eller så gjorde jag inte det, ni får tro vad ni vill ;))
Här är en finfin bild på mig på Villes moped :] Den är tagen i förrgår kväll och inte idag, men det spelar ju inte så stor roll :P
+ att jackan gör att jag ser fet ut.. haha :D


Jag når knappt ner till marken :] hihi

Ikväll tar vi farväl till Lycksele och beger oss mot Vännäs igen, sista skolveckan. Tre skoldagar kvar och det känns något härligt med sommarlov snart! :)
Fast jag kommer att sakna Jennifer och Ville under sommaren eftersom att vi inte kommer att träffas mycket, men vi får överleva på något sätt ändå :)

Nae men nu ska jag ta och försöka skriva lite på en rapport, bloggar kanske ikväll igen :)

Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0