ingen blogg lust

hej, jag ska säga som det är, jag har inte haft någon blogg lust alls, har inte orkat skriva heller :P
men nu har jag samlat mina krafter för att skriva ett inlägg :D

fatta nästa vecka så får vi sommarlov :D:D sen blir det att hitta på en massa roliga saker med mina kompisar:D
sen ska jag jobba i slutet av lovet på skellefteå korttidscentra ;) vi ska även gå på skellefte festivalen och trästockfestivalen ;P är riktigt taggad för de xD

vad ska du göra på sommarlovet då? :)

imorn så ska jag och linda fara till kusmark och där ska jag rida på en häst som heter Wilma, jag blev förälskad i henne första gången jag såg henne:P hon är så gullig :D
linda ska följa med och borsta upp min låssas syrras häst macke :P
de blir nog roligt ;)

men ska gå och duscha nu ;)

hejdå

/Amanda♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

söt blogg, kolla gärna min! :))

2010-06-05 @ 14:56:19
URL: http://linneeaaa.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0