jävla fiskar xD

hej, idag har jag varit med tim och vi for ner till älven och fiskade, de nappade jätte bra men ingen ville fastna på min krok :O utan alla fastnade på tims xD han fick upp typ 6-7 st :P men han behöll bara fyra som min katt skulle få :P men han e så kräsen så han lekte bara med fisken lite sen lät han de vara xP konstig katt vi har ;)
de va tänkt att jag skulle följa med tim och hans familj och spela minigolf ikv men mamma blev så sen med att handla klart så jag hann inte :( kunde ju inte fara utan att fått i mig nå mat, hade heller inte ätit på hela dagen för att vi hade ingen mat hemma :O ville verkligen följa med men näe... :S

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio så jag får se Morden i Midsommer :D de äger att det börjat om igen :D :D

men nu ska jag fortsätta kolla på 2 1/2 men :P

hejdå

/Amanda♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0